BELI BUKU

JOM FOLLOW BLOG SAYA..TERIMA KASIH.

Tuesday, December 15, 2015

Post #49 Star Wars 7: The Force Awakens

Bismillahirrahmanirahim. 

Peminat filem Star Wars memang dah tertunggu-tunggu untuk Episod 7 ni yang akan ditayangkan pada 17hb Disember 2015 di seluruh pawagam.

Tentu dah ramai yang buat 'pre-booking' tiket wayang ni.



Akak dan husband pun memang minat filem Star Wars ni. 
Yelah kan, dari zaman kecik-kecik dulu lagi dah kenal filem ni 
dan watak-watak dalam filem tersebut.
Akak pun sebenarnya memang tak sabar jugak nak tahu 
jalan cerita untuk episod yang baru ni. 

Tapi akak belum booking lagi tiket untuk tengok
filem tu. 
Huhuhu...
Takper la..akak bersabar je dulu. Sekarang akak nak fokus
dengan persiapan sekolah anak-anak dan
Belanjawan 2016 dahulu.


Terima Kasih Sudi Singgah.


'MAY THE FORCE BE WITH YOU' ~ Eeta.Sams ~
Post a Comment