BELI BUKU

JOM FOLLOW BLOG SAYA..TERIMA KASIH.

Tuesday, November 3, 2015

Post #33 Bantuan Diperlukan

Bismillahirahmanirahim.



Jom Kita Sama-sama Membantu Keluarga Ini.

Boleh bantu dengan menyumbang kedalam akaun bank seperti dinyatakan. Sedikit pun tidak apa. Yang penting nilainya di sisi الله.

Kalau dapat share posting ini pun dah cukup baik. Terimakasih akak ucapkan.

" Kuching: Seorang bapa merayu orang ramai menghulurkan bantuan bagi membolehkan pembedahan membetulkan tulang belakang anaknya akibat penyakit Skoliosis dapat dilakukan dalam tempoh terdekat.

Awang Putra Awang Jaya, 47, berkata, anaknya, Awang Mohd Azrul Jaya, 17, memerlukan sekurang-kurangnya RM35,000 untuk menjalani pembedahan, namun wang dimiliki hanya RM20,000.

Menurutnya, masalah tulang belakang yang dihidapi anak ketiga daripada lima beradik itu dikesan sejak lahir dan sehingga kini menjejaskan kesihatannya.

“Sebelum ini, anak saya membuat pemeriksaan di Hospital Umum Sarawak (HUS) dan sepatutnya menjalani pembedahan Ogos lalu, namun terpaksa ditangguhkan kerana tidak cukup wang.

“Anak saya sudah menjalani pembedahan dua kali sebelum ini dan doktor sekali lagi mengesyorkan pembedahan ketiga yang dijadualkan Disember ini. Masalahnya, duit masih tidak cukup,” katanya ketika ditemui, semalam.

Dia yang menetap di Taman Sri Sena, Semariang, di sini, berkata, dengan pendapatan kurang RM2,000 sebulan, dia tidak mampu dapat mengumpul baki wang untuk pembedahan itu.

Awang berkata, isterinya, Nor Azah Mohamad Jennis, 47, turut mengalami masalah kesihatan akibat ketumbuhan di otak dan terpaksa berhenti kerja sejak dua tahun lalu.

Orang ramai yang mahu menyumbang bantuan 
boleh berbuat demikian melalui akaun Maybank 111114419330 atas nama Noor Azah Mohamad Jennis."

Sumber:
(http://www.hmetro.com.my/node/90072?m=1)

No comments: